تحول صنعت خودرو با خودرو های برقی در ایران؟!

۲۲ آبان ۱۴۰۲
خودرو های برقی - دیجی فیر

با توجه به اینکه کشور های مختلف در دنیا به سرعت در حال حرکت به سمت خودرو های برقی هستند کشور ما ایران نیز به سرعت در حال طراحی و عرضه ی خودرو های تمام الکتریک است که البته فعلا فرهنگ خرید این خودرو ها

صنعت خودرو یکی از مهمترین ترین صنایع به خصوص در کشور ماست. به همین دلیل است که از نمایشگاه های مرتبط با خودرو استقبال زیادی میشود. نمایشگاه تحول صنعت خودرو از 23 الی 26 ام آبان ماه در مکان دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود. با توجه به اینکه این نمایشگاه پیشرو در استفاده از ماشین های برقی بوده است برای این نمایشگاه هم در تلاش است تا جدیدترین خودرو های برقی داخلی و خارجی را به نمایش بگذارد. 
در نمایشگاه تحول صنعت خودرو این امکان برای علاقه مندان فراهم شده است تا در فضای باز نمایشگاه (فضایی که در نظر گرفته شده است) با خودرو هایی که تولید کنندگان و وارد کنندگان میخواهند معرفی کنند به تست درایو بپردازند. (البته اگر داستان دنای معروف در سال گذشته اتفاق نیفتد.)
اولین ایستگاه شارژ خودرو های برقی توسط شرکت مپنا در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شده است و انتظار میرود تست و قدرت این دستگاه های شارژ در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود و مردم به صورت عملی این مساله را مشاهده کنند.