قوانین و مقررات دیجی فیر
قوانین مهم انجام خرید و معامله در دیجی فیر
قوانین سفارش و ارسال کالا:
دیجی فیر به صورت 24 ساعت و هفت روزه هفته فعالیت میکند. با این حال برخی از تامین کنندگان ما در روز های کاری و ساعات کاری فعالیت میکنند. توجه داشته باشید که این تامین کنندگان خدمات نمایشگاهی که این محدودیت را دارا میباشند در صفحه ی محصولاتشان این مساله ذکر شده است. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.(فقط برای تامین کنندگانی که محدودیت دارند) سامانه دیجی فیر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش گذاری میدهد.
کلیه سفارشات ثبت شده در سامانه دیجی فیر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و لینک پیش فاکتور ، در صف پردازش قرار میگیرند. سامانه دیجی فیر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.
قوانین کنسلی سفارش در دیجی فیر:
مشتری میتواند تا قبل از تایید سفارش و پرداخت آن نسبت به کنسلی سفارش خود اقدام کند. با این حال در برخی محصولات امکان کنسلی بعد از پرداخت نیز وجود دارد که میتوانید با تماس با شماره های دیجی فیر در صفحه ی تماس با ما دیجی فیر اقدام به کنسلی کنید
در صورتی که موجودی محصولی در سامانه دیجی فیر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سامانه دیجی فیر محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
ارجاع مبلغ:
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
حقوق شرکت دیجی فیر:
سامانه دیجی فیر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سامانه دیجی فیر محفوظ است
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سامانه دیجی فیر ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سامانه دیجی فیر محفوظ است. سامانه دیجی فیر در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سامانه دیجی فیر میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
تحویل سفارش :
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سامانه دیجی فیر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی و کد ارسالی تحویل کالا را همراه داشته باشد.آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از 50000000 ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشات از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سامانه دیجی فیر سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که سامانه دیجی فیر هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
سامانه دیجی فیر نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس های خود میکند و به منظور ارائه خدمت بهینه از خوش نام ترین تامین کنندگان بهره می گیرید.
اگر محصول ارائه شده توسط سامانه دیجی فیر دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است. سامانه دیجی فیر هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سامانه دیجی فیر تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سامانه دیجی فیر هیچ گونه مسئولیتی ندارد. سامانه دیجی فیر خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی با ما در میان بگذارید.