چگونه در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت کنیم؟

۱۷ مرداد ۱۴۰۲
چگونه در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت کنیم؟

همیشه این مساله برای شرکت های تازه کار سوال بوده که چگونه در نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا کنند...

شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران :

برای شرکت در نمایشگاه اصول و فرایند هایی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کرد تا بی دغدغه و استرس فقط تمرکزتان روی بازاریابی و تبلیغات باشد. در واقع نمایشگاه ها در تمام دنیا مکانی برای تبلیغات کسب و کار ها هستند. نمایشگاه بین المللی تهران نیز فضایی خوب را برای اینکار فراهم کرده است. ابتدا بهتر است با ساز و کار کلی نمایشگاه و اصطلاحات آن آشنا شوید. 
نمایشگاه بین المللی برای هر نمایشگاه مجری تعیین میکند که وظیفه ی اجاره و اداره ی کل نمایشگاه و غرفه هایی که در اختیارش است با او یعنی مجری است. در فایل پایین لیست مجریان هر نمایشگاه را به صورت مجزا برایتان قرار داده ایم. شما در اولین مرحله باید با توجه به نقشه ی نمایشگاه و غرفه های قابل ارائه یکی از غرفه ها را انتخاب کنید.لیست غرفه های قابل ارائه را با هماهنگی مجری میتوانید به دست آورید. پس از تصمیم گیری و تعیین نوع غرفه ی خود (خام یا آماده) میتوانید غرفه ی خود را از مجری اجاره کنید. 

غرفه سازی نمایشگاهی :

بعد از اجاره باید با همکاری یک غرفه ساز غرفه ای که نیاز دارید با شکل و شمایل مد نظرتان بسازید. بهتر است از مدتی قبل اینکار را انجام دهید (نمایشگاه 3 تا 4 روز قبل از برگزاری زمین را در اختیار شما قرار میدهد). غرفه سازی تعرفه ی خاصی دارد که از طرف خود نمایشگاه ارائه شده است. 
در این مرحله باید بسته به پیشنهاد غرفه ساز فرایند را انجام دهید. یعنی اگر وسایل شما سنگین است و جا گیر بهتر است قبل از شروع فرایند غرفه سازی با جرثقیل مراحل پیاده سازی تجهیزات خود را انجام دهید. 

مرحله ی سوم حمل و نقل:

در این مرحله باید وسایل و تجهیزاتی که میخواهیم برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذاریم را از شرکتمان به نمایشگاه بیاوریم. نمایشگاه اجازه ی ورود جرثقیل و لیفتراک از بیرون نمایشگاه را به شما نمیدهد. پس الزاما مجبور هستید از جرثقیل های داخل نمایشگاه استفاده کنید. بعد از ثبت نام در سامانه ی جرثقیل نمایشگاهی و ثبت بار میتوانید تجهیزات و وسایلی که میخواهید را به نمایشگاه بیاورید.

مرحله ی چهارم اجاره ی تجهیزات :

بعد از حمل و ساخت غرفه تان حالا نیاز به یکسری وسایل مانند میز و صندلی و.. دارید. این تجهیزات را میتوانید به صورت اماده از نمایشگاه اجاره کنید برای 4 روز و سپس پس دهید. 
مرحله ی پنجم نیروی انسانی :
در صورتی که برای این 4 روز نمایشگاه نیاز به نیروی انسانی و یا نظافتی دارید میتوانید از شرکت هایی که در نمایشگاه این خدمت را ارائه میدهند این خدمات را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که شغل و حوزه ی فعالیت خود را حتما بگویید تا نیروی انسانی توانایی های لازم را برای هرچه بهتر تبلیغ کردن محصول شما داشته باشد.

مرحله ی اخر جمع آوری :

در این مرحله شما باید غرفه را خیلی سریع تحویل نمایشگاه دهید پس باید بار های خود را که به نمایشگاه اورده اید با ثبت در سامانه ی جرثقیل نمایشگاه دوباره به خارج از نمایشگاه منتقل کنید.